torsdag 20 augusti 2009

H E L L U J S A N !
förlåt att jag inte uppdaterade bloggen igår, men hade så mycket annat för mig. ska berätta idag istället :) .. på morgonen vaknade jag vid 6 tiden & började fixa mig , kl 10 i 10 tog jag bussen in till stan med coffe & sen kom jessica , vi kollade runt i stan och jessica shoppade lite ! .. sedan drog vi till skolan typ en timma innan vi började egentligen, men för att kolla på dom nya ettorna som började igår , kuul ! .. NOT ! haha , och sedan kl 12 började skolan & då fick vi typ lite papper och sådär sedan fick vi sluta för dagen, typ halv ett ! då drog jag & jessica till stan och träffade jimmy & dogge så åkte vi upp till hulta och så skejtade dom där , sedan drog vi vidare till stan mötte hugo och sedan åkte vi till lundby och så satt jag där & kollade när dom skejtade , najs men drygt ! sedan åkte vi alla till stan och dogge hem till sig , jag till mej & jimmy till sig ! .. väl hemma så var jag ensam och det vågade jag inte så jag ringde jimmy och frågade om han ville sova hos mig , så då tog han bussen till mej och var hos mig efter en 20 minuter redan ! :) så jag hade en underbar dag igår! .. idag blev den värre , skulle gått upp vid 6 idag halv 6 till och med, men tror ni jag gjorde det? NEEEEJ! haha ^^ var svintrött ! .. så jag gick upp vid 7 tiden & fixade mej , framåt 8 snåret började jag skaka liv i jimmy som var helt död typ, svintrött var han verkligen ! men det gick att få liv i han, så vi tog bussen till stan sedan skildes vi åt där , han åkte till sin polare och jag till skolan , där vi hade arbetsmiljödag ! SKIT TRÅKIGT vill jag lova! .. men dagen gick hyffsat fort så nu är jag äntligen hemma ! :) men om en stund ska jag ta bussen till stan och möta älskling vid resecentrum! :) .. sedan kanske ut och äta med pappa & arne inte :)
PUSSSSSSSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar