söndag 16 augusti 2009

hemma från en underbar helg i varberg med älskling!

mitt hjärta slår för dig älskling!
jag älskar dig!

söööötnos!

galen men söt ändå (a)

du är det finaste jag har.

god kväll :)
kom hem från varberg för några timmarsen.
haft en helt underbar helg tillsammans med min älskling.
vi har tagit det lungt för det mesta, det har vart så dåligt väder.
så det har blivit en hel del tv tittande och massa godis , muuums!
nu är det bara tre dagar kvar till skolan börjar igen, och det är både tråkigt och roligt!
ska bli kul att träffa alla igen , men samtidigt tråkigt att inte ha lika mycket fritid som man haft nu på lovet, men jag antar att det blir skoj ändå! .. dom här dagarna nu innan skolan börjar har jag bestämt mig för att bara ta det lugnt och återhämta mej efter denhär sommaren, ska umgås så mycket så möjligt med jimmy och försöka ägna lite tid åt att kolla igenom matten .. så jag hoppas dagarna går långsamt nu det sista! :) .. nu ska jag fixa mej och sådär, sedan blir det nog stan och träffa min älskling & förmodligen sover jag hos honom inatt, ifall jag får! :) .. bilderna är ifrån varberg , på min underbara pojkvän! :)<3
P U S S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar