måndag 17 augusti 2009

jag älskar dig jimmy!<3

J I M M Y O S K A R B R A N D.
jag älskar dig av hela mitt hjärta & själ.
föralltid & alltid.
Y
______________________
god morgon!
jimmy åkte med bussen för en timmesen.
han skulle åka till vårdcentralen, så sedan
han drog har jag suttit här , med mitt täcke
och en varm oboy ! .. tänkte egentligen gå &
lägga mig igen efter han drog, men kunde inte
somna om igen .. har bara sovit några timmar
inatt, som tur var hade jag min underbaring
hos mig inatt som höll om mig , det behövdes.
i övermorgon börjar skolan igen, tråååk men
ändå roligt ! (: .. just nu sitter jag och msn'ar
med kim, om allt mellan himmel och jord, ne
mest killsnack faktiskt, mest om våra egna små
spillevinkar till pojkvänner ! :) vi är väldigt överens
om att våra pojkvänner älskar oss för den vi är.
även om man är nyvaken , osminkad & ruffsig i
håret, så säger dom ändå att man är vacker !
det är det bästa med min pojkvän, att jag kan
vara mej själv med honom & det är ju så det ska
vara faktiskt, menmen .. vad händer idag då? .. TYP NADA.
ne men det blir nog ingen jimmy idag iaf, han var
sååå trött när han åkte härifrån så jag tror han
kommer sova bort hela dagen :/ .. för mej blir
det nog guitar hero, och fixelidix sen får man
väll se vad som händer! .. vad ska alla andra
hitta på för kuligt? ..
PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar