torsdag 24 september 2009

förlåt för min dåliga update.

till alla er som läser min blogg.
jag är otroligt ledsen över min dåliga update , men jag ska försöka skärpa mig med dethär. Det är inte lätt att gå i skolan, ha pojkvän och läxor och hinna med allting , det blir lite mycket ibland som det vart nu ett tag. Det har gått åt en hel del tid åt jimmy och läxor denna veckan, plus att jag sovit hos min älskling varje dag så jag orkar inte skriva i bloggen när jag är där, för då vill jag umgås med honom så mycket så möjligt ! .. men jag kan ju berätta lite om vad jag gjort i veckan och sådära ! i måndags var det skolan som gällde , det är såhär att vi gör höstkransar nu med speciella blad som heter rådhusvin och dom växer på en vägg här i borås , så därifrån brukar vi få gå och plocka lite löv och sånt .. och i måndags var det jag och amanda som var där och plockade , tisdags var det jag, amanda , hanna och rebecca och sen gjorde vi höstkransar som vi dekorerade och satte upp i matsalen på våran skola , nu igår ( onsdag ) så var klassen + 1:orna och anläggarkillarna på våran skola i jönköping , på elmia garden 2009 . Det var en himla massa blommor och uppsättningar och det ena och det andra ! .. Det var väll kul även om det bara var jag Cecilia och Jessica som kom dit från våran klass, efter jönköping åkte jag hem till jimmy och träffade honom en liten stund , sen kom mormor och hämtade mig och all min packning ! .. jag sa hejdå till min älskling som skulle till göteborg på skate tävling & så brummade jag och mormor hem till gånghester, hem till mamma rättare sagt ! .. vi kollade idol och sådär, sen skulle vi kolla film men jag mådde skit dåligt så jag somnade, inatt har jag mått skit dåligt så jag har varit uppe flera gånger inatt , usch ! .. så idag har jag tänkt att jag ska stanna hemma från skolan, det har inte blivit bättre så det blir en dag hemma för mig, om det inte blir bättre senare, för då kan jag ju gå en stund till skolan åtminstone ! .. jaja, nu har jag berättat om min vecka lite kortfattat så enjoy , jag skriver väll när jag mår bättre sedan eller någonting ! .. men nu måste jag vila mig ! BTW, jag tänkte på en sak till ! .. jag vill färga tillbaka mitt hår som på bilden, vad tror ni om detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar