tisdag 1 september 2009

HELLUJSAN BLOGGEN !
idag vaknade jag ganska tidigt, sovit dåligt inatt, .. vid 11 tiden åkte jag hem till jimmy för att se hur han mådde och sådär, sedan kom mamma och hämtade mig där och så drog vi till skolan på möte. efter det åkte jag och mamma och kollade på ett armband till min älskling & sedan vidare till tårpilen där jag fick mat av mamma, sedan skjutsade hon hem mig till pappa, där jag sedan fastnade framför datorn. nu hoppas jag på att jimmy ringer snart ! .. saknar honom nämligen! imorgon blir det skola igen, då jag känner mig lite bättre från mitt lilla virus ! ..
__________________________________________
ibland är det så otroligt svårt att vara den man är.
ibland är det otroligt svårt att förstå varför man
känner på ett viss't sätt inom sig, det är jobbigt
när ångesten tar över och allt bara brister för
en , när man hamnar i en såndär jobbig sits
och man inte vet hur man ska ta sig ur
den, när man bara gråter och gråter
och mår dåligt över allting när det
egentligen är så att det är en
sjäv som har sett sig i den
sitsen , där man aldrig
vill sitta egentligen
man vill bara
att allt ska
få ett
slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar