lördag 26 september 2009

LÖRDAG.

HELLU DÄR !
tänkte berätta lite om min dag.
det var en otroligt jobbig morgon, fastän jag vaknade hos min älskling så var det väldigt jobbigt imorse, jag kan säga som såhär att jag var väldig ledsen och nere .. och varför tänker jag inte berätta ! .. dagen fortsatte med att jag fixade mig och sedan följde jag med jimmy till skejthallen, han var där max en timma skulle jag tro , sen drog vi hem till honom igen, så kom pappsen och hämtade oss , vi drog till ica maxi och handlade , vidare hem till gånghester och så gick jag och jimmy till mamma och hämtade min laptop och lite andra saker, sedan lagade vi mat ! & nu efter en stunds datasittande blir det mys & film nere i källaren ! :) imorgon hoppas jag på en shoppingdag tillsammans med min kära fader !
puss & hej, det är äckligt med leverpastej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar