onsdag 30 september 2009

sjuk.

tisdag & onsdag.
igår vaknade jag hemma hos jimmy, jag fixade mig och vi drog till skolan. I skolan fick vi göra vad vi ville , så jag & amanda bestämde oss för nivå buketter , det var jätte roligt ! .. vi åkte och köpte dom blommorna vi ville ha och sedan satte vi igång, snittade alla blommor & sedan gjorde buketter ! .. det blev riktigt lyckat ! Efter skolan åkte jag hem till jimmy igen, drog med honom en stund när han skulle skejta men det blev för kallt, så jag drog vidare hem till min faster , där även rasmus, jocke & robin var ! .. det var faktiskt väldigt trevligt ! .. på kvällen ringde jimmy mig och sa att han var hemma så då tackade jag för mig uppe hos faster & kusiner , så tog jag & jocke bussen, han åkte till stan & jag hem till jimmy, där vi åt god mat & sedan idol & andra avenyn ! .. sedan somnade jag på älsklingens arm ! .. inatt har jag knappt sovit en blund, jag har haft fruktansvärd huvudvärk & imorse hemma hos jimmy svimmade jag & spydde ! .. så jag frågade pappa om han kunde hämta mig och köra hem mig, så det gjorde han !.. då somnade jag några timmar , nu vaknade jag för en stundsen & nu ska jag ta lite tabletter och sedan lägga mej igen tänkte jag, får hoppas jag blir bättre ikväll då kanske jimmy kan komma hit !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar