söndag 27 september 2009

snygga killkläder !

jag vet inte varför men just nu fick jag bara ett ryck ,tänkte bara visa lite vad jag tycker är snyggt när det gäller kill kläder , såhär äre va att jag tycker att killar som har skate / street stil , det är snyggast tycker jag iaf , min pojkvän har jätte fin stil på kläder , men nu tänkte jag visa lite kläder som jag tycker att killar ska ha , som gillar stilen skate / street !
personligen älskar jag min pojkväns tröja ! .. tycker den är skit snygg på honom ! .. speciellt med ett par svarta stuprörsjeans till ;)
sedan fastnade jag faktiskt för denhär jackan idag när jag var och kollade lite i knalleland, tyckte den var skit snygg faktiskt, inte till mej personligen men till min pojkvän ! .. skit snygg höst jacka ! :)
hittade även en sånhär tröja, vet inte om dom kallas någonting speciellt men tyckte den var skit snygg faktiskt !
och denna ! .. till svarta stuprörsjeans ! :)
häromdagen fick jag faktiskt jimmy till att prova mina svarta stuprörsjeans, såklart var dom förstora för honom, men jag tyckte det var riktigt snyggt på honom ! :D
SÅ NU VET NI LITE VAD JAG TYCKER !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar