söndag 27 september 2009

söndag.

dagens outfit !
svart baslinne - gina tricot.
vit / marinblå randig tröja - gina tricot
svarta jeans leggins - gina tricot .
SÖNDAG.
idag vaknade jag kvart i 8 , väckte jimmy som skulle till göteborg med doggelito och skejta, så jimmy tog bussen redan tidigt på morgonen :( .. sen tog det några timmar innan dom andra vaknade, sedan åt vi frukost tillsammans, sen tittade jag på en rolig film, men somnade i halva filmen som vanligt, vad är det med mig och filmer egentligen? varför kan jag inte hålla mig vaken igenom en hel film? haha, pernilla och ronja åkte hem framåt två tiden & då bestämde jag och pappa att vi skulle ta en liten tripp till knalleland för jag ville shoppa ! :) så det gjorde vi, och shopping blev det på hööög nivå ! :) .. tack pappa för alla fina saker !
någonting som jag tror alla kan hålla med mig om är att det är hur kul som hälst att shoppa när man inte behöver betala själv ! .. för då svider det inte lika mycket i plånboken varje gång man ska köpa någonting ! :) .. snart hoppas jag att jimmy kommer hit, han skulle faktiskt sova här inatt ! .. så jag tänkte att jag & jimmy skulle kolla klart på jiddra inte med zohan ! :) eftersom jag somnade ! :P .. och imorgon mina kära vänner då är jag ledig ! =D kan det bli bättre? .. tror inte det va? ! .. nu ska ni även få lite bilder på det jag fick av pappsen idag !
PUSSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar