tisdag 13 oktober 2009

TISDAAAAAAAG!

HELLU BLOGGEN !
vaknade upp hemma hos min underbaring idag ! .. var ledig från skolan igår & även idag , igår jobbade jag på pappas jobb hela dagen & kvällen tillbringade jag en liten stund i skejthallen & resten av kvällen med mys & gos hemma hos jimmy , UNDERBART ! :) idag vaknade jag somsagt hemma hos min goding ! .. han lagade jätte god frukost & sedan kollade vi film hela dagen lång, framåt 6 tiden ringde jessica & frågade om jag & jimmy ville följa med henne & danne till IKEA och det ville vi gärna ;) så medans jag & jessica shoppade på ikea skejtade jimmy & danne i göteborg ! :) mycket trevlig kväll som avslutades med lite mat på burger king , andra avenyn & ett varmt och skönt bad tillsammans med älsklingen ! & nu är det läggdags för imorgon är det skolan som gäller , väckarklockan på , på 06:00 då är det bara att snabba på för att dra sig mot skolan framåt 8 tiden ! :) HARE BÄÄST ! btw, jessica fyller 17 idag grattis till henne ! :)
GRATTIS GODING !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar