onsdag 21 oktober 2009

tjugoförstaoktober.

jag älskar dig !
hobbe sov över hemma hos jimmy i helgen :)
amanda var glad igår när vi spelade monopol :)
monopol :)
tro det eller ej, men min syster pluggade matte?
min älskling !
min vovvsing ! :)
åh , du är såå söt ! (a)
min !<3
jag & jimmy gjorde smoothie igår :)
tänkte berätta lite om igår & sådär, är väldigt dålig på att uppdatera just nu men har andra saker för mig än att sitta vid datorn faktiskt ;) .. men somsagt, igår kom mamma och hämtade mig och jimmy vid 3 tiden, så skjutsade hon oss till gånghester, sedan efter en stund ringde min syster och frågade om jag & jimmy ville komma upp och äta med henne och mamma , så det gjorde vi , muumsig mat vare ! :) vi spelade även lite monopol & tjötade massor ! .. det var trevligt ! sedan en sväng hem till mormor & sedan hem o duscha och kolla andra avenyn ! .. riktigt mysigt ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar