onsdag 11 november 2009

god morgon onsdag !

god morgon !
vaknade brevid min goding ! .. vi låg & pratade lite och sen ringde farmor , jag hade skrivit en lista på vad farmor skulle handla till mig , så hon skulle iväg och handla senare & komma hit :) erkänn gulligt? min farmor är den bästa ! .. idag hade farmor pratat med pappa också, asså pappa personligen i telefon , tihi ^^ .. klart jag blir glad när min pappa gör lite framsteg, hälst av allt hade jag velat att han kom hem nu, för jag saknar honom massoooor ! .. annars idag ska jag väll göra i princip samma saker som varje annan dag när jag vart sjuk , bortsett från att jag ska ta med mig min älskling ut på en promenad lite senare ! :) .. det är skönt att komma ut lite , eftersom jag fortfarande har feber , får jag inte gå till skolan imorgon heller ! :/ .. frågan är ju när febern går bort, för hur länge som hälst kan man faktiskt inte vara hemma från skolan, jag kommer ju efter jätte mycket, kan inte ens gå till skolan och hämta böcker eller någonting, men ska försöka hitta någon i skolans mail så jag kan kanske få uppgifter på mail hem som jag ligger efter i , vill ju inte hamna för långt efter !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar