tisdag 10 november 2009

god morgon !

god morgon !
har haft en jätte jobbig natt, har vart livrädd & orolig som bara den ! .. det är nog bara ett bevis på att jag aldrig skulle klara av att flytta hemifrån och bo ensam just nu ! .. inbillade mig som jimmy säger , men jag tror fortfarande att det var någon i huset inatt, hörde massa konstiga ljud , och visst det knakar och sådär i huset , men vi bor i ett gammalt hus så om man bortser från dom vanliga knakljuden ! .. skit jobbigt att vara rädd i sitt egna hus , ifs hade vi kollat på en ganska så äcklig film också ! .. men endå , hörde ändå massa konstiga saker, så jimmy fick ligga och hålla om mig tills jag somnade och nu vaknade jag för en stundsen vid halv 2 typ , och det regnade & nu snöar det som bra den ! USCH , gillar inte vintern, vill ha sommar & sol :) .. hoppas det blir en utomlandsresa ! .. om pappa blir bättre förståss ! & hoppas jimmy får följa med :) skulle vara så otroligt roligt :) .. aja slutdrömt ! .. nu ska jag äta frukost & sedan sova igen, för jag har feber & hostar som en dååååre !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar