söndag 15 november 2009

lördag.

hejsan allesammans !
idag har varit en ganska så lugn dag , jimmy väckte mig redan halv 9 imorse , han skulle iväg med 9:23 bussen för att åka vidare till göteborg & skejta med douglas , så jag gick upp i samma veva och tog mig en dusch och sedan var det puss och hej då till min älskling , sedan en liten snabbtitt framför datorn & sedan ringde mamma & frågade om jag skulle med till en affär , clarius tror jag den hette , sålde massa gulliga saker .. såsom tomtar & krukor och lite annat smågrejer typ , sedan åkte jag & mamma och handlade på ica maxi & vidare hem till mammsen och åt frukost , sedan kom farmor och hämtade mig och amanda , vi åkte till sjukhuset & hälsade på pappa, han var bättre & piggare idag, så det var inte lika jobbigt idag ! .. idag skulle han även flyttas till kirurg avd , och det lät possitivt från pappas sida , han var väll aningen trött på att ligga där han låg nu ! .. efter en sväng hos pappa åkte vi hem till mamma igen , där det bjöds på en härlig middag , fläskfile & skruvpotatisar och rödvinsås :) .. MUMS ! sedan skulle mamma ut på roligheter & amanda ut på sina små äventyr så jag tog med mig hobbe och började vandra hemåt där jimmy stod utanför dörren och väntade , han fick lite mat & sedan slog vi oss ner framför tv:n & kollade på Day after tomorrow och jag blev grymt sugen på att se den nya filmen, 2012 heter den va? .. den verkar ju grymt bra & spännande ! .. så det blir väll en liten biotripp med min älskling i veckan nu när vi är friska & krya igen ! :) .. jag riktigt längtar till skolan i veckan , ska bli super duper mysigt att komma tillbaka till alla brudar & folk :) .. ska snart lägga mig, har en massa saker att göra imorgon ! :)
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar