tisdag 8 december 2009

8 december.

.. och det betyder att jag och min älskling vart tillsammans i 5 månader idag , heelt underbart ! ..han gick nyss så jag låg kvar i hans stora varma säng en stund , det sista jag hörde av honom var : MAMMA , vart är mina badbyxor? och så tänkte jag vem fan badar mitt i vintern? men jag kom på att han skulle till badhuset med sin klass idag ! ;) sen pussade jag min älskling hej då och gick och la mig igen , myysigt ! .. mamma kommer och hämtar mig vid tjugo i tio för vi ska till ungdomsmottagningen och så ska jag prata en stund med min psykolog ! .. får väll hoppas på att det blir lite bättre om jag börjar prata med henne i alla fall , efter det ska jag nog till skolan om jag inte är för ledsen eller mår dåligt , måste i alla fall försöka ! .. efter skolan ska jag hem till min älskling igen och så ska vi mysa otroligt mycket !
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar