måndag 21 december 2009

M Å N D A G !

idag är det måndag och det betyder att det är bara 3 dagar kvar till julafton, hur underbart är inte det? .. helt sjukt vad tiden går fort :) inte hänt så mycket idag faktiskt , jag och jimmy käkade frukost och pappa har dragit till jobbet en stund och jimmy åkte till göteborg & nu bestämde jag mig för att ha en ta-hand-om-mig-själv kväll :) ska ta ett varmt mysigt bad och göra hårinpackning och ansiktsmask , det blir toppen ! :) självklart ska jag lyssna på massa bra musik också för det gör mig så himla glad. Tänkte faktiskt dela med mig av några låtar som är ganska ofta i högtalarna just nu :)
Calle Kristiansson - higher
alicia keys - try sleeping with a broken heart
rihanna - russian roulette
lady gaga ft. beyoncé - telephone
jennifer hudson - giving myself
whitney houston - i look to you
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar