torsdag 31 december 2009

nyår ! :)

ojojoj, vad jag är dålig på att uppdatera min blogg ! .. skäms linda , skäms ! :P .. igår var jag och jimmy älskling i knalleland och shoppade lite , hittade faktiskt några saker på rean , 4 doftljus från lagerhouse ( lakrits & vanilj ), en mascara från h&m & ett par skit läckra skor på stadium ( lägger upp bild på dom när jag tagit en ) .. idag har jag & älsklingen tagit det lugnt och kollat film , min syster kom även hit till pappa idag ! :) .. senare på kvällen spelade vi miljonbingo och käkade tacos & då var även pernilla & ronja med :) hel mysigt ! .. oj, va tiden rinner iväg nu måste jag sova ! .. ska faktiskt upp kl 7 imorgon för halv 10 åker vi mot småland & lenhovda för att fira nyår hos paul & carina .. det blir nog mysigt ! :) .. förutom att vi ska trängas jag, jimmy, amanda, farmor & pappa i en liten blå bil :) hihi ^^ puss & kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar