onsdag 20 januari 2010

39 graders feber & helt utmattad.

God morgon allesammans !
.. ligger hemma hos jimmy med feber & kan knappt röra mig , jag var uppe på toa för en stundsen och bara det gjorde att jag blev helt yr och kroppen är som spagetti , ser helt blek ut i ansiktet och usch , jag mår inge bra alls ! :/ .. så imorse ringde jag till min lärare och sjukanmälde mig. Typiskt att jag alltid ska bli sjuk när vi gör så roliga grejer i skolan , hatar att vara sjuk ! speciellt såhär också när man bara har feber och knappt kan göra ett handtag , sjukt ansträngande att bara skriva på tangenterna , men det gick bättre än att skriva för hand , nu när jag vaknade till för en stundsen så började jag plugga och jag gjorde klar en uppgift så nu är det bara resten kvar ! .. nu ska jag plugga igen och göra en ny header om jag orkar .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar