tisdag 19 januari 2010

dagen i bilder.

min & hannas igen :)
min & hannas igen, fortfarande inte färdig men en bra bit på vägen.
söta underbara amanda :)
jessica & elins kistdekoration.
söta caroline som går i 3:an.
min & hannas kistdekoration, självklart är den inte färdig.
lite utav jessica, rebecca & amanda ! :)
jessica & hannus.
amanda & jessica :)
rebecca :)
i matsalen , hanna jessica, elin & svenskaläraren i bakgrunden.
poppeloppe ! ^^
elin tog en liten tripp till djungeln .
en nivåbukett som jag försökte göra , men lyckades inte !
elin är ju bara för söt :)
__________________________________________
~ vaknade brevid min sötnos imorse & kände mig jätte sjuk , klev upp & fixade mig och drog iväg till skolan sedan blev jag lite bättre under dagen , vi gjorde buketter & kistdekoration , jag & hanna jobbade tillsammans med en kista. Vi fick bara göra med vita blommor och ja , som ni ser på bilderna det var ungefär sådär den såg ut , men den är inte klar än så vi ska fortsätta imorgon. Efter skolan åkte jag hem till jimmy's lägenhet & hämtade lite saker och drog till stan & mötte upp jimmy . Vi drog till kappahl och lämnade tillbaka louise's smycken & sedan köpte jag lösnaglar åt henne. Nu kom vi nyss hem & har käkat lite mat och nu ska jag kolla film hade jag tänkt , sedan blir det lite plugg tror jag om jag orkar , mår inte så vidare bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar