fredag 29 januari 2010

fredagsmys.

Hellu på er alla !
vanligtvis brukar jag se fram emot fredagen , men idag är väll ingen speciellt rolig dag. Jag är nämligen fortfarande sjuk , och det skulle inte förvåna mig om jag får ligga inne hela helgen p.g.a min jävla förkyldning. Idag hade jag egentligen tänkt packa upp min väska , men jag orkar faktiskt inte , så jag tänker göra det imorgon istället ! .. idag har jag bara tagit ett långt varmt bad och kollat på film ! .. Jimmy åkte nyss hem , han skulle fixa pengar och hämta sin skateboard . Min älskling har nämligen blivit inbjuden till att skejta på invigningsdagen av den nya hallen , så han måste träna inför tävlingen han ska delta i ! :) grattis bebis, är så glad för din skull :) nu sitter jag ensam och väntar på att alla ska komma hem igen . Får la fixa lite med bloggen nu då ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar