tisdag 12 januari 2010

måndag.

måndag.
.. & första dagen i skolan efter jullovet, det var faktiskt helt okej ! .. maude var inte i skolan idag utan i halmstad så vi hade leif som lärare .. det var ganska så slapp dag ! & det var himlans gött det ^^ efter skolan hoppade jag på bussen och så ringde jimmy och sa att han hoppar på bussen vid sin busshållsplats så vi åkte tillsammans till knalleland för att lämna tillbaka min ring & det visade sig att jag hade fått en av provringarna som var oäkta , så på onsdag ska jag hämta min nya ring istället :) klantar som jobbar på albrekts ! ;) hahaha, efter knalleland skulle vi åka hem till mig och sova där men först hem till jimmy och hämta lite kläder , väl hemma hos jimmy så ångrade vi oss och sov hos honom istället , ingen av oss ville åka hem i kylan ! .. så inatt sover jag hos min underbaring .. nu ska jag lägga mig och nana för imorgon är det skoldags igen ! pust. menmen, bara att kämpa på !
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar