tisdag 12 januari 2010

tisdag.

tisdag.
vaknade upp hemma hos min goding , svärmor väckte oss ! .. jag gjorde mig iordning och drog till skolan, satt & pluggade svenska nästan hela dagen, maude var på lärarutbildningen så vi jobbade själva , det gick väll lite si sådär för min del , men gjorde iaf svenska !! .. efter skolan åkte jag till ungdomsmottagningen , min barnmorska var sjuk så jag fick en annan och hon var helt konstig fattade absolut ingenting av vad hon sa , men tydligen måste min läkare skriva ut p-piller åt mig i fortsättningen eftersom det var hon som gav rådet till att jag skulle sluta med dom en månad för att se om dom var en del av anledningen till att jag var så ledsen ett tag , men eftersom jag inte märkt någon skillnad så ska jag börja med dom igen , snarast ! .. Efter ungdomsmottagningen åkte jag & jimmy hem till honom och var där någon timme , sedan kom pappa och hämtade oss och så åkte vi till ica maxi och handlade lite mat ! .. & sedan fastnade jag här framför datorn som vanligt , kommer väll få fyrkantiga pupiller snart så mycket som jag sitter framför datorn ! :) HA - HA ! .. nu ska jag vara en facebook nörd och spela lite farmville sen blir det väll lite film och mat ! .. kanske ska ta mig ett varmt bad också ! :)
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar