söndag 21 februari 2010

bingolotto time !

HELLU ALLA SÖTA LÄSARE !
Som säkert alla vet så är detta sista dagen på lovet och jag kan ju säga såhär , denna dagen började inte särskilt bra för mig . Igår kollade vi melodifestivalen & köpte hem thai-mat och massa godis . På kvällen blev min syster lite ledsen så jag & Jimmy bestämde oss för att sova inne hos henne, i bäddsoffan. Det är inte den bekvämaste sovplatsen direkt , men i vilket fall som hälst . Så imorse när jag vaknade och tittade på klockan så var den 07:00 och jag höll på att avlida , sista dagen på lovet och jag vaknar sju på morgonen , det är inte sant alltså. Men jag traskade upp glad och pigg. Till frukost serverades helgens rester som bestod utav tacos och thai-mat . Vid 2 tiden åkte vi till norrby hem till Jimmy och kollade film & gosade massor , nu ska vi spela bingolotto och vi hoppas på storvinst .
Kram .
~
förresten , ingen där ute som vet vart man kan köpa lite professionella sminkborstar ?
någon bra hemsida som samtidigt kanske inte är så himla dyr !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar