tisdag 16 februari 2010

dagens sminkning.

Jimmy fick sminka mig. Såhär blev resultatet .
en lila glittrig party sminkning.
party sminkningen & den lite mer naturella dag-sminkningen.
party lila sminkningen.
& den vardagliga brunsotiga sminkningen.
~
GOD KVÄLL ALLESAMMANS.
sitter här med min älskling , vi ska snart kolla på en film , men först ville jag lägga upp bilderna från dagens sminkning. Som ni ser gjorde jag två stycken , en för fest & en för vardag. Annars idag har jag inte gjort någonting , legat i sängen & kollat film hela dagen förutom nu framåt eftermiddagen / kvällen då jag först vid 5 tiden gick till mormor , hon bjöd på kålsoppa & plättar till efterrätt . Sedan vidare hem till pappa och säga hej då för imorgon åker han till solen och värmen , portugal på sin årliga golf resa med grabbarna . Nu är vi hemma igen och ska snart ta en natt macka och sedan blir det film , kvällens film blir : " Nattbuss 807 ", det ska tydligen vara en rolig film !
Kram & God natt, vi hörs imorgon !
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar