lördag 27 februari 2010

farmor på besök !

Vid 1-2 tiden när pappa kom hem ifrån fikat så åkte vi direkt till viared för att jag skulle få övningköra . Först tränade jag på lite backning och sedan drog vi ut lite på vägarna . Nu i början kör jag på lite mindre trafikerade vägar.Och med tanke på hur hysterisk och stressad jag blir varje gång jag ser en bil så kan det nog vara bra till en början . Idag gick det väll inte riktigt lika bra som dom andra gångerna jag har vart ute och kört , men någon gång ska väll alltid vara den första som någonting går fel på . Hade problem med att få i rätt växel och blev väldigt arg på vindrutetorkarna som var ivägen enligt mig . Så ett antal gånger fick pappa höra : stäng av domdär grejerna , dom stör ! Och även en gång att han skulle dra handbromsen när jag började rulla bakot i en nerförsbacke ( jag hade sån panik att jag glömde av att bromsen fanns ) HAHAHA ^^ . Efter vi hade övningkört i några timmar åkte vi och köpte Mc' donald's och vidare hem . Vi käkade & sedan kom farmor och då kollade vi på Luftslottet som sprängdes . Skit bra var filmen . Sedan käkade vi lite kasslergratäng och kollade även på melodifestivalen . Och för en stundsen brummade farmor hem igen . Så nu hade jag tänkt att sova för jag mår inte riktigt bra . Imorgon hoppas jag på IKEEEEA ! :) pappa verkar inte lika pigg på det som jag dock ! ;)
GOD NATT ALLESAMMANS !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar