fredag 26 februari 2010

Fredag.

F R E D A G .
Vaknade vid strax efter 6 imorse och började fixa mig , Jimmy tog bussen redan vid 07:20 för han skulle till Göteborg och kolla in någon ny skateaffär som hade öppnat där . Klockan gick och jag började skolan vid 9 idag men en stund innan jag skulle gå till skolan blev jag jätte ledsen och fick jätte ont i magen så jag stannade hemma istället och vilade och kollade på film . Sedan väckte jag amanda och vi käkade frukost och tjötade lite . Pappa kom hem vid 5 tiden så åkte vi till hemmakväll i stan och köpte massvis med godis för ikväll blir det mys ! Jimmy kommer hit snart och då ska vi nog äta någonting mumsigt ! .. Snart ska jag slänga upp lite dagens sminkning bilder och lite andra smink tips ! .. hörs snart !
Kramis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar