söndag 28 februari 2010

Shopping på Gekås.

Shoppingen på Gekås idag gick bra , det blev lite både det ena och det andra som slank ner i kundvagnen . Blev en hel del heminredning ! Hade en jätte mysig & rolig dag tillsammans med pappa , farmor , amanda & min älskling jimmy ! & nu har vi spelat bingolotto än en gång utan vinst ! :( och nu sitter jag och jimmy och kollar på wallander. Nu kommer lite bilder på dagens shopping .
köpte två plastbuketter som vi satte i krukorna i pappas sovrum .
Jag köpte en söt liten kruka till fönstret i mitt rum & lite plast blommor !
Här är lite små saker jag hittade . Spray,schampo & balsam , ansiktsmasker, trosor, toffsar, vecko strumpor , lösnaglar , ölkorv & en fin väska .
Såhär fint blev det i vårat stora fönster efter jag fixat lite .
Vi köpte en fin bambuväxt till storarumsbordet.
Jag gjorde en söt liten dekoration i våran lilla "mossbåt"

såhär blev den ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar