torsdag 18 februari 2010

tävling.

Jag är med och tävlar om en bärbar dator + ett mobilt bredband.
Det är ett perfekt tillfälle för mig som verkligen är i stort behov utav en bärbar dator. Dels för att jag vill kunna uppdatera min blogg varje dag och hur lätt är det med tanke på att vi är 4 personer som delar på en och samma dator som dessutom är sjukt seg. Och sedan är det ju kanonbra för mig nu när jag snart ska flytta hemifrån att ha en egen smidig laptop + ett mobilt bredband helt för mig själv. Jag kan skriva skolarbeten , plugga till mitt körkort & uppdatera min egna blogg säkert fler än en gång om dagen. Jag ser verkligen dethär som en sjukt bra chans för studerande som kanske inte har råd till att köpa sig en egen laptop och betala bredband själv. Så man får väll hoppas man har en chans att vinna för det hade vart väldigt kul & bra .

vill ni också delta i foki's tävling ? Gå då in på - http://fokis.se/ & delta i tävlingen du också !
kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar