torsdag 25 februari 2010

TORSDAG.

T O R S D A G .
Imorse ringde klockan vid 7 , jag väckte Jimmy och han gick upp och fixade till sig inför skolan . Sen pussade jag honom hej då och gick och la mig igen för att sova några timmar till med tanke på att jag knappt sov någonting under hela natten. Vaknade igen efter någon timme eller så och gick upp . Skolan var helt uteslutet idag med tanke på hur jag mådde och jag kände inte alls någon lust att träffa någon idag. Mamma var ledig och amanda var också hemma . Vi åt frukost tillsammans och pratade lite . Sedan somnade jag igen i några timmar och vaknade av att mamma sa att vi skulle åka till pappa . Pappa kom hem ifrån jobbet vid 5 tiden och hade handlat så vi pratade och sådär och han gick ut och skotta och vi började med maten , det blev tacos . Efter maten tog jag mig ett varmt bad och nu har jag kollat runt på lite bloggar och facebook å sådär , så nu tänkte jag sova ! .. Imorgon är det skolan som gäller , träffa alla brudar igen !
~
Jag har världens vackraste & bästaste pojkvän !
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar