onsdag 17 mars 2010

L E D I G !

God morgon !
- - - - - -
Får väll börja med att säga förlåt för min dåliga update här på ett tag. Har haft lite annat för mig faktiskt . I måndags var jag i skolan och vi spelade mest kort hela dagen och gjorde lite buketter och sådär . Och på måndagskvällen skulle jag egentligen på kalas hos farmor men så blev inte fallet utan jag följde med Jimmy till skatehallen istället där vi var fram till halv 10 på kvällen . Då körde Ingemar ner oss till stan och så käkade vi lite mc donald's med douglas och sedan vandrade vi hemmåt.
...
Igår hade jag studiedag så jag tog en lång sovmorgon . Jimmy kom hem redan vid tolv pga inställda lektioner och lite sådär . Så vid 1 tiden åkte jag och Jimmy till stan och mötte upp faster Jeanette och så fick jag mina pengar och efter det gick jag o jimmy och käkade lite thaimat . Sedan hem och fixade till oss lite och så drog vi till göteborg , där gick vi runt i några timmar i olika affärer men hittade ingenting. Så vi åkte upp till Jimmys moster & kusiner och där fick vi våfflor och kakor och massa gott ! Sedan tog vi bussen hem halv 10 på kvällen efter en hel mysig dag. Jimmy skrattade ihjäl sig åt mig på bussen när jag somnade och vaknade till av att jag smällde i huvudet i rutan , HAHAHAHA.
~
Idag har jag också studiedag det är så himla skönt att bara kunna ta det lugnt lite grann . Jag tänkte egentligen sova ut men så blev det inte . Senare ikväll ska jag följa med jimmy till skatehallen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar