lördag 27 mars 2010

ut med det gamla o in med det nya.

God eftermiddag.
Imorse var jag och fikade hos britta med amanda & pappa. Efter fikat åkte vi till net on net och köpte ett nytt tangentbord till mig , ut med det gamla och in med det nya ! ..haha . Det behövdes verkligen för mitt andra var helt sönder och mitt "M" på mitt förra tangentbord fastnade så när jag pillade upp tangenten skrev den ett M typ femtusen gånger . Så nu har jag ett jätte fint nytt tangentbord som är mycket finare & bättre ! Nyss käkade vi lite tacos rester som blev kvar från igår . Och jag har städat mitt rum och slängt in en maskin tvätt som jag snart ska gå ner och slänga in i torktumlaren när den är klar. Får nog tvätta 6 maskiner idag , mindre kul men det måste göras tyvärr . Och sen hoppas jag väll att jimmy kommer hit och myser med mig ikväll . Nu ska jag ner till tvättstugan , Hörs sen ! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar