fredag 23 april 2010

bordsdekoration & bukett.

M I N B O R D S D E K O R A T I O N .
M I N B O R D S D E K O R A T I O N .
B U K E T T E N .
______________________________
Hej på er. Idag skrev jag nationella provet i svenska imorse. Det gick faktiskt riktigt bra kändes det som i alla fall. Efter dom nationella proven gjorde jag en bordsdekoration och en bukett som jag kunde ha hemma idag när jag ska ha mitt släktkalas senare ikväll . Farmor hämtade mig och jessica på skolan och så körde vi hem henne och sedan vidare hem till oss . Nu ska jag börja fixa allting här hemma så jag hinner iordning tills alla kommer. Ska duscha och städa lite och sedan laga maten. Ville bara titta in och visa bilderna på min bordsdekoration och buketten och berätta att nationella gick bra och sådär . Så får vi väll hoppas att kvällen blir bra. Men det tror jag säkert. Vi hörs säkert senare med bilder från kalaset . Kram på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar