torsdag 22 april 2010

gårdagens foton.

Av: Amanda Andersson , inspration - gotisk stil.
Av: Rebecca Rexö , inspration - egyptisk stil.
Av: Netty Linnér.
Av: Jessica Ljung. inspration - Grekisk i think.
Av: Hanna knudsen. Helt underbar brudbukett. Lösbunden!
här är min brudbukett.
jennifer's brudbukett.
lite blommor som rebecca jobbade med.
såhär ser det ut när man börjar göra en brudbukett i hållare. Detta är jessica's början på en underbart fin brudbukett i rosa.
Två genom sköna brudar i min klass. Amanda & Rebecca !
___________________________
Hej på er. Igår blev det lite sent för att blogga när jag kom hem och jag orkade inte sitta mitt i natten och fixa med bilder och sådär . Så jag tänkte faktiskt att jag skulle lägga upp några av gårdagens bilder idag så ni får se min första brudbukett och även dom andra duktiga tjejerna i min klass och deras fina brudbuketter. När jag gjorde min bukett skulle jag välja blommor utifrån en epok jag jobbar med i stilhistorian . Jag valde Grekland och därför fick det bli krämfärgade rosor och blå anemoner och två stycken orkidéer ( bara själva blomman ) som ni säkert såg på bilden. Jag blev jätte nöjd för det var ju trots allt min första brudbukett. Tyckte alla tjejer gjorde ett jätte bra jobb och allas blev jätte fina och i härliga färger. Så det var mycket kul .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar