torsdag 29 april 2010

torsdagkväll .

volym mascara.
concealer.
puder.
kajal penna.
ögonskuggor.
_______________________
Har nyss sköljt ur färgen ur mitt hår. Var tvungen att färga min utväxt så jag ser lite fräsch ut inför morgondagen. Idag har jag fått min nya mobil, det saknades 500 kronor för att jag skulle kunna köpa den och så köpte pappa den till mig istället . Så ända sedan jag packade upp den ur den lilla rosa lådan så har jag inte släppt den ur sikte en sekund ens. Mamma retar mig och säger att jag är mallig och det är jag faktiskt. Älskar mobilen ! Bilderna här ovan är tagna med min nya mobil , erkänn bra kamera? det är 8,1 megapixel. Jag är helnöjd ! Nu ska jag faktiskt sova för jag är jätte trött . Men först måste jag ju berätta att bilderna på sminket här ovan fick jag hem på posten idag ifrån tidningen frida. När man började prenumenera så fick man ett sminkkit på köpet och idag fick jag hem det. Faktum är att sminket var riktigt bra och väldigt fina färger. Men nu måste jag sova, vi hörs imorgon ! Puss.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar