fredag 21 maj 2010

HELG HELG HELG.

Hej på er. Jag kom nyss hem och jag hoppade in i duschen direkt . Det behövdes verkligen efter denna dagen kan jag lova och allt jävla regn har förstört både sminket och håret så jag ser ut som en häxa just nu. Snart tänkte jag placera mig framför filmduken i källaren och kolla på en bra film och mysa med världens finaste kille och bara njuta av helgen.

Pappa skrev en lapp imorse och sa att han skulle försöka komma hem tidigt idag så vi kunde ha en riktig myskväll , hur låter inte det ? Perfekt för mig i alla fall . Han har inte vart hemma alls mycket i veckan pga att dom fixar med deras tävlingbil som dom ska köra på mantorp på söndag. Så jag har väll sett pappa max 3 timmar sammanlagt denna veckan och då känner man att man vill ha lite myskväll nu när det äntligen är helg.

Men nu ska jag ta mitt cola glas och mitt duntäcke och mysa ner mig i soffan och kolla på någon bra film. Hade bra! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar