söndag 23 maj 2010

nu får det fan vara nog!

Vet ni ? Jag är så jävla trött på mitt jävla liv just nu. Det bråkas och tjaffsas hela tiden och det pratas skit och förvrids till ännu värre skit . Varför måste mitt liv förvandlas till en jävla dokusåpa? Jag är trött på att vara den som alla slänger sin jävla skit på varje jävla dag . Jag är trött på att få lyssna på skit och jag är trött på att föräldrar tävlar om att vara den bästa föräldern. Jag hoppas att en vuxen människa har såpass vett så att den fattar att man inte väljer sina föräldrars sida . Det är väll förfan uppenbart att man älskar båda sina föräldrar lika mycket , vad som än händer? .. Tror jag är den som får all skit för att jag är den som aldrig vågar säga ifrån vad jag tycker och tänker för att vara rädd för att få ännu mer skit eller för alla jävla konsekvenser som blir utav att man öppnar käften och säger sin åsikt . Men snart får det fan vara nog. Jag tål att ta skit , men inte hur mycket som hälst och det hoppas jag att folk förstår . Efter allt jag hör och saker som sägs om mig och till mig så känner jag mig så jävla värdelös och hopplös. Men egentligen undrar jag varför , för jag är fan inte värdelös . Egentligen är jag ganska stark som orkar med allting hela jävla tiden och försöker tänka framåt även ifall jag såras av det förflutna . Men ingen kommer någonsin förstå hur jag mår inombords, det går inte beskriva med ord. Men klart att man får njuta av stunderna som det faktiskt är bra . Någon timme i veckan eller kanske till och med en hel dag någon gång ibland . Men då är det väll mest när man sitter instängd på sitt rum och inte ens rört någonting i hemmet. För det kan ju vara så att man glömt torka ett speciellt ställe på bordet där det ligger ett riskorn och då är det såklart lindas fel , visst? .. ALLTID ALLTID ALLTID. Jag är jävligt trött på detta nu , spelar ingen roll vad man än gör för det finns alltid någonting att att klaga på . Ni måste ju njuta av att skälla och såra mig , för det är ju ungefär det enda ni gör dagligen.

Ni måste lämna mig ifred och ge mig andrum ett tag om ni ska fortsätta kasta skit, så jag åtminstonde får hämta mig lite . Jag orkar inte hur länge som hälst . Hoppas ni förstår det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar