onsdag 19 maj 2010

ONSDAG.

Hej på er. Förlåt för en dålig uppdatering nu. Men det är bara för jag går i skolan hela dagen och sedan när jag kommer hem har jag antingen läxor eller annat att göra . Så bloggandet hinns inte med riktigt . Men jag ska försöka att bli lite mer aktiv med mitt bloggande. Idag har jag i alla fall varit i skolan från 9 till halv 3 och där pluggade vi på lite krukväxter & latin och jag övade även på att göra en droppformad brudbukett. Och det gick väll sådär , men jag övade ju bara så. Efter skolan mötte jag upp jimmy i stan och så åkte vi hem och lagade en jätte god asiatiskt kycklinggryta och så satt vi på altanen och åt och kollade på hobbe som busade runt på gräsmattan. Sedan åkte jimmy iväg och skejtade och då gick jag och amanda upp till mamma och hälsade på våran nya kattunge theodor en liten stund och vi kollade även på lite tv.

Just nu känner jag verkligen hur mycket jag skulle vilja gå ner i vikt. Jag blev jätte motiverad efter jag kollade på biggest loser och insåg att man faktiskt kan om man bara vill och det syntes ju skillnad . Så jag ska verkligen försöka nu att tänka på vad jag äter och börja motionera mera. Imorgon ska jimmy följa med mig ut och jogga/gå runt en sjö så jag kommer igång med en gång. Så nu är det viktminskning på G.

Nu ska jag & Jimmy kolla på en film och efter det är det dags att sova för det är ju som sagt en dag i morgon också ! Vi hörs imorgon, Kram & God natt !

Jimmy Oskar Brand , Jag älskar dig så otroligt mycket ! Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar