onsdag 26 maj 2010

SJUKLING.

hej på er och förlåt för min otroligt dåliga uppdatering men det har vart lite upp och ner dom senaste dagarna . I Måndags sov jag hos jimmy och vi var i stan på dagen och kollade avslutningskläder men jag blev sjuk och spydde mitt i stan flera gånger , så vi fick åka hem till jimmy och jag somnade nästan direkt när vi kom hem. Sedan dess har jag mått jätte dåligt , vart svimfärdig, mått illa , svettas och det känns som jag har feber . Jag är varm men samtidigt fryser jag . Igår åkte jag till skolan för jag kände att jag behövde veta vad jag låg efter i och sådär och jag fick göra lite uppgifter och sedan åkte jag hem igen. Mamma kom och hämtade mig.

just nu sitter jag och tittar på biggest loser och nu tänkte jag hoppa in i duschen. vi hörs säkert senare ! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar