måndag 21 juni 2010

SOMMAR.

GOD DAG ALLESAMMANS !

Gissa tre gånger hur underbart vi har det här nere? kan inte ens förklara med ord. Det är sjukt varmt och solen ligger på som bara den. Jag är så glad att vi kunde åka till varberg denna veckan och komma bort ifrån borås lite . Hemma i borås har man bara tänkt så mycket på sjukhus och sådär och jag tror det är viktigt för jimmy att komma bort lite också och tänka på annat och bara njuta av sitt sommarlov precis som jag gör.

Snart kommer nog mamma hit och ska hämta upp oss så ska vi väll hitta på någonting kul säkert. Och större delen av denna dagen går åt till att sola . Funderade innan på att bada i havet med men jag tror jag skippar det. Det ser lockande ut men jag tror det är svinkallt i vattnet så det får väll bli ifall det är varmt i flera dagar så vattnet hinner värmas upp lite . Nu ska jag fortsätta bättra på brännan. Vi hörs senare med bilder och kanske en och annan video. Ha det bra sålänge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar