onsdag 28 juli 2010

IM BACK !

HEJ PÅ ER.

Det var ett tagsen sist. Som alla säkert förstår och vet med tanke på min systers inlägg här på min blogg, så har jag mått lite dåligt sista tiden. Av personliga själ vill jag helst inte dela med mig av det här på bloggen, dessutom är det inte roligt för er och höra om olika problem inom familjen och som man har med sig själv. Så därför valde jag att hålla det utanför bloggen.

Har redan hunnit med fika med mamma & mormor på morgonen och planerat lite inför vårat lilla kalas vi ska ha för jimmy nu på fredag. För på måndag ( 2 augusti ) när han egentligen fyller år då har jag en liten överraskning för honom så då är han bara min. Eftersom jag inte har bloggat på ett tag så har jag ju en del inlägg att ta igen med tanke på att vi har hittat på lite saker dom senaste dagarna och det vill jag ju såklart dela med mig av . Så nu kommer jag lägga upp lite försenade inlägg t.ex sakerna jag köpte på gekås och om när vi var på skara sommarland igår. Det kommer upp om en stund här på bloggen . Vi hörs snart, tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar