söndag 22 augusti 2010

100 frågor & svar.

1. Fullständigt namn: Linda Helene Scherbetz
2. Ålder: 18 år.
3. Vart bor du: lite utanför borås, i gånghester.
4. Bor tillsammans med: mamma varannan vecka och pappa varannan vecka och jimmy och amanda såklart ! (:
5. Husdjur: hos mamma har vi två katter.
6. Färg på ditt hus: ljusblått.
7. När är du född: 27 april 1992.
8. Klass: florist åk 3.
9. Vilket år tar du studenten: 2011.
10.Något jobb: nope, men ska börja söka snart !
11.När ska du sova ikväll: snart !
13. Duschat idag: nope.
14. Kramat någon idag: ja.
15. Pussat någon idag: jimmy såklart !
16. Vad har du ätit idag: frukost och på kvällen åt vi grillat.
17. Dagens kläder: trosor och t-shirt.
18. Dagens smink: inget .
19. Dagens sötnos: jimmy, alltid.
20. Dagens roligaste: joulin
21. Har du många vänner: japp, dom bästa man kan ha.
22. Hur många har du kysst: ingen aning.
23. Vem kramade du senaste: jimmy .
24. Hur många har du haft sex med: inga kommentarer.
25. Hur många har varit otrogna med dig: en tror jag.
27. Har du pojk-/flickvän: JA :)
28. Vem pratade du i telefon med senast: jimmy.
29.Vem fick du senast sms ifrån och vad stod de: Amanda Scherbetz, Å åh jag har skrivit love.pink hela tiden.

FAVORIT
31. Film: film och film men prison break!
32. Låt: kan inte välja en.
33. Mat: spice n rice.
34. Dryck: cola eller loka vatten.
35. Färg: rosa.
37. Stad: har inte vart i många städer men jag trivs bra i göteborg.
38. Land: varma länder.
39. Ämne i skolan: floristik.
40. År? Detta året har väll vart bra.

SENASTE
41. Personen du tänkte på: farfar.
42. Gången du spydde: i förrgår.
43. Gången du grät: idag.
44. Pizzan du åt: längesedan.
45. Gången du var i Göteborg: slutet av juli någon gång.
46. Gången du var i Stockholm: för några årsen.
47. Gången du var full: kommer inte ihåg när sist.
48. Personen som såg dig gråta: jimmy.

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt: svart
52. hund eller katt: hund
53. Ute och festa eller hemma och mysa: beror helt enkelt på vad man känner för !
54. Tv-spel eller Dataspel: wii :)
55. Singel eller upptagen: upptagen.
56. Blind eller döv: döv.
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: inget av dom.
58. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise hotel: BB.
61. Blåa ögon eller bruna: bruna.
62. Choklad eller lakrits: lakrits.
63. Göteborg eller Stockholm: göteborg.
64. Höger eller vänsterhänt: högerhänt.
65. Coca Cola eller Fanta: Coca Cola.
66. Pizza eller kebab: kebab.
67. Randigt eller Prickigt: randigt.
68. Älska eller älskas: båda två såklart.
69. Leva eller dö: leva livet ;D

ANTAL
70. personer du älskar: mina nära & kära!
71. Personer du hatar: hatar är ett starkt ord.
72. Personer som sagt, jag älskar dig: jimmy.
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: vet ej.
74. Glassar du ätit på en dag: 1 tror jag. Är inte direkt förtjust i glass.
75. Festivaler du ska på detta år: inga jag vet iaf.
76. Gånger du haft minnesluckor på: bara när man vart full.
77. Personer du saknar just nu: kusinerna.
78. Gånger ditt hjärta brustit: aldrig på riktigt antar jag.

VEM
80. Vill du kyssa nu: jimmy.
81. Ska du träffa imorgon: mamma och katterna.
82. Sjöng du senast för: mig själv.
83. Hade du senaste en msn konversation med: amanda
84. Spelade du tv-spel med senast: amanda och jimmy tror jag.
85. Vill kasta en sten i huvudet på: killen som slängde ner hunden för bron.
86. Förtjänar att dö: dom som själv dödar.
87. Vill du sova jämte inatt: jimmy helst :)<3

VAD
90. Gör dig glad: mina nära och kära ! :)
91. Gör dig ledsen: att vi var tvungna att lämna bort hobbe.
92. Vad vill du helst göra nu: pussas med min älskling.
93. Önskar du att du slapp göra: gå i skolan. Hade hellre velat utbilda mig till make up artist först.
94. Vill du ha nu: en utomlandsresa.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: en systemkamera.
96. Längtar du till: jag skaffar egen lägenhet och kanske åker på utomlandsresa med jimmy.
97. Tycker du om dina betyg: jag vet inte vad jag har för betyg så det är svårt att säga.
96. Tycker du om i ditt liv: familjen, nära & kära o såklart älskar jag min jimmy !
99. Är det bästa som hänt dig: jimmy, utan tvekan!
100. Hur mycket är klockan: 12:08
----------------------------------
Förhoppningsvis vet ni lite mer om mig nu efter ni läst igenom mitt lilla test som jag satt och gjorde klart nu i morse när jag vaknade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar