torsdag 26 augusti 2010

3:e praktikdagen!

God kväll på er. Varje dag tänker jag såhär, ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt så jag slipper vara så trött imorgon. Men ändå lyckas jag alltid somna såhär sent . Aja, tänkte mest berätta lite om min tredje praktikdag. Vi gjorde mest samma saker idag, prismärkte nyinkomna varor, snittade , gjorde stommar och planterade lite. Vi fick sluta några minuter tidigare och då kom jessicas pappa och hämtade oss . Då åkte jag med hem till jessica en stund och hämtade min vattenpipa och sedan kom mamma och hämtade mig. Så åkte vi till ica och handlade och sedan drog vi hem.

Hemma började jag laga mat , mest för att jag skulle ha en matlåda med mig imorgon. Sedan rökte vi lite vattenpipa och nu ligger jag i sängen med datorn i knät och känner att jag somnar precis när som helst. Så nu ska jag sova. God natt , hoppas alla haft en bra dag! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar