måndag 23 augusti 2010

sen update.

Hej på er. Imorse vaknade jag vid 12 tiden av att amanda väckte mig och jimmy. Pappa hade tydligen redan åkt iväg på en golftävling. I vilket fall som helst skulle amanda få besök så hon frågade ifall hon fick låna min plattång och lite sådär. Så då gick vi upp och gjorde lite mat, sedan hamnade jag framför datorn en stund. Och helt plötsligt kommer mamma in i rummet och då bestämde vi oss för att rensa ut massa hemma hos pappa som vi kunde ha till loppisen. Givetvis inte sånna grejer som han använder utan kläder som vi hade när vi var mindre, gamla smycken, massa väskor och skor som vi aldrig hade användt och sånt. Vi passade även på att städa samtidigt och när mamma kollade på klockan hade vi hållt på i över 5 timmar redan så kl var 9 på kvällen. Så då bestämde vi oss för att packa ihop våra grejer och åka hem till mamma.

Och nu sitter jag i sängen , nyduschad och myser med min favorit. Men nu måste jag faktiskt sova för imorgon eller rättare sagt idag så ska jag upp kl 05:00 för att göra mig iordning inför skolan som börjar på riktigt imorgon. Vi börjar kl 08:00 men måste gå till bussen redan vid 07:00 för att hinna till skolan i rätt tid. Jag hoppas alla som börjar skolan imorgon får en riktigt trevlig dag för det ska jag ha. Jag ska även iväg till stan imorgon efter skolan och gå runt lite med mamma och vi drar nog även till knalleland en stund men vi lär höras imorgon kväll, såvida jag inte får några läxor. Vilket jag inte hoppas vi får första dagen! Men sov så gott så hörs vi imorgon! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar