fredag 24 september 2010

PRESENTER.

God kväll på er.

Kollade precis klart på idol. Hur spännande var det inte idag då? .. helt sjukt. Men tyckte ändå att dom som gick vidare idag var riktigt bra och värda att få en plats i idol 2010. Min favorit av killarna i idol är Olle hedberg och av tjejerna är det typ Sassa och Alice tror jag, tyckte även att tjejen som andreas gav en guldbiljett till i L.A , hette hon nathalie eller någonting sådant tro? Hon var också riktigt jävla grym, men hon åkte ju tyvärr ut idag.

För några timmarsen fick jag ett samtal av min söta mormor som sa att jag kunde komma ner till henne för att hämta min foundation pensel som hon beställt till mig i en oriflame katalog. Och när jag kom ner för att hämta min pensel kom hon med en hel påse med en stor nessecär med massa saker. Här kommer bilderna på det jag fick :


nessecären och påsen med alla läppstift.
alla läppstift, 83 st faktiskt :)

min foundation pensel som jag fick av mormor.

mascara som var bra för ögonfransarna.

body cream.

ansiktsmasker, dag & natt krämer, schampo & balsam och foundations.

body cream.

en tvål som luktade jätte gott.

en concealer.

ögonskuggor.

nagelcare kit.

svampar.

en ögonbryns trimmer. tror jag :)

hand cream & cleansing 2 in 1.

parfymer.

ansiktskräm.
Alla produkter är ifrån oriflame och jag blev jätte glad för allting. Tack till anita och mormor för mina nya grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar