måndag 25 oktober 2010

Det tar tid att lära se , vad man verkligen har.

Hej på er.

Har precis slagit mig ner i sängen under mitt varma duntäcke. Fryser som om det vore 20 minusgrader, vet inte riktigt vad det är med mig. Hoppas inte jag håller på att bli sjuk igen bara .. Har ju inte uppdaterat på ett tag nu. Men ska jag vara riktigt ärlig har jag inte haft så mycket att skriva + att mitt internet har vart så himla segt dom senaste dagarna. Men nu är jag back on track och tänkte lägga in lite bilder på dagens sminkning . Om en stund ska ni även få bilderna från i lördags när jag var ute och festade med mina brudar, vi hade sjukt roligt och vi dansade loss som bara den. Helt underbart.

Jimmy åkte nyss iväg till jobbet , han jobbar från 16:00-23:00 idag. Så jag kommer förmodligen ha gått och lagt mig när han kommer hit ikväll / inatt. På helgerna när kl är 23 så räknas det som kväll och på vardagarna känns det mer som om det vore natt när kl är 23. Aja, nu ska jag inte tjata mer .. nu kommer bilderna på dagens sminkning.





1 kommentar: