onsdag 20 oktober 2010

MAGSJUKA?

Hej på er.

Ligger i sängen och väntar på att min Gossip girl avsnitt ska buffra klart så jag kan titta på det sedan. Verkar som det är någonting fel med 3 igen, vårat internet går hur segt som helst. Det har aldrig vart så långsamt innan. Och det är ju så fruktansvärt störande när man sitter vid datorn och allting är helt segt och den måste ladda för att kunna få fram bilder osv.

Det är faktiskt så att í natt vaknade jag av att jag hade så jävla ont i magen. När jag kom in på toan så spydde jag hur mycket som helst. Och min mage var konstig redan igår kväll så därför anade jag att någonting var fel. Så jag har typ tillbringat hela min natt på toan och just nu känns det typ som jag spytt upp hela min magsäck. Nemen, jag vet inte om det gått över lite nu kanske för jag har ätit två knäckemackor och dom fick jag behålla som tur var. Sist jag spydde var väll typ runt 11 tiden imorse skulle jag tro. Så jag har alltså inte varit i skolan idag utan legat hemma i sängen med min spyhink, hehe.

Denna oversize tröjan provade jag på gina för några veckorsen och fastnade för den, men då hade jag inga pengar. Får hoppas den finns kvar när jag får mitt studiebidrag nästa vecka. Det är väll inte världens snyggaste tröja precis men den var så himla skön och bekväm och jag tyckte den var mysig nu till hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar