onsdag 20 oktober 2010

NANEDAGS.

HELLU IGEN.
Nu har jag tagit en lång och varm dusch och ska snart kolla på ett gossip girl avsnitt innan jag ska sova. Först tänkte jag bara skriva ett sista inlägg innan jag går och lägger mig. Ikväll har det inte hänt speciellt mycket mer än att mamma kom hem runt halv 7 tiden. Så åt vi lite mackor och drack varm oboy. Sedan kom även Amanda och Jimmy hem ifrån skejthallen. Så vi tittade på näst sista avsnittet av Kungarna av tylösand. Det är verkligen helt sjukt det programmet.

Imorgon börjar jag praktisera igen , ringde praktiken igår och frågade ifall jag kunde få komma tillbaka och det fick jag. Så imorgon praktiserar jag mellan 09:00-15:40, egentligen praktiserar jag till kl 18:00 men jag har tid hos tandläkaren och måste därför gå lite tidigare från praktiken. Mormor kommer och hämtar mig och ska följa med mig till tandläkaren eftersom jag är så otroligt rädd för tandläkaren så känns det bättre när någon är med mig. Så mormor sa att hon kunde följa med mig så slapp min mamma ta ledigt ifrån jobbet.

Nu ska jag titta på gossip girl så vi hörs imorgon , sov gott ! :) Kramisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar