söndag 28 november 2010

Dag 5 – Vad är kärlek.

Kärlek är för mig någonting som är väldigt svårt att beskriva med ord. Kärlek är någonting fint, stort, betydelsefullt, jobbigt , svårt .. Det finns säkert så mycket man kan säga om kärlek, men jag blir helt tom. Jag vet bara att kärlek för mig är mina nära och kära, min familj & min pojkvän.

Jimmy är min första kärlek och han har verkligen fått mig inse vad riktig kärlek är. Kärleken mellan oss är så stark och det är en känsla som inte går att beskriva. Jag vet inte vad mer jag ska säga, jag är kär och det är underbart. Men kärlek kan också vara det svåraste och jobbigaste i ens liv någonsin. Men kärlek är ändå viktigt för att allt ska gå ihop. Alla behöver kärlek, förlorar man sin kärlek så förlorar man säkert sig själv också. Det hade jag gjort.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar