tisdag 30 november 2010

Dag 6 - Min dag.

HELLU.
Dag 6 - Min dag , det går sakta men säkert framåt för mig och mina "30 dagars" inlägg. Har bara hunnit till dag 6 än sålänge , men jag skriver ju inte varje dag då jag har lite annat att göra. Ibland orkar jag inte, ibland hinner jag inte och ibland gör jag annat. Men just idag passade verkligen "Min Dag" väldigt bra. Det har nämligen varit en fartfylld och väldigt rolig dag.

Vaknade runt kl 6 tiden imorse. Jessica & Patrik sov ju över hos mig & jimmy inatt. Så vi sov alltså 4 pers i mitt lilla rum. Men det gick så bra så , lite svårare var det att väcka upp alla då jag var uppe först. Kl 7 hade vi bestämt med phernilla att hon skulle vara utanför mig och runt 7 tiden stod hon parkerad utanför dörren och väntade på oss. Vi åkte och åkte i över en timme och vet ni vart vi hamnade tillslut ? .. Jo, i Ullared :) . Det var ju såklart en bestämt liten utflykt och vi åkte dit för att handla julklappar på Gekås. När vi rullade in på gekås parkeringen , jublade vi i bilen när vi fick se till vår förvåning att det inte var någon kö . Som ni säkert minns så sist vi var där var det besöksrekord och vi stod i kö i flera timmar både in och ut ur varuhuset. Men idag var det ingen kö alls och vi fick en bra parkering. Fick faktiskt köpt en hel del , alla julklappar är klara till mamma & pappa och fick även med lite saker till mig själv också :) .. När vi hade betalat så gick vi till en resturang och åt och sedan åkte vi hemåt igen.

När jag kom hem slog jag in alla julklappar och packade upp det jag hade shoppat till mig själv. Senare kom mormor hit en stund och även Jessica & Patrik. Det blev mest massa tjöt och sedan drog dom sig mot jessicas place. Så nu är det väll alldeles strax dax att sova , imorgon ska jag till tandläkaren .. WIHOOOW , nooot! .. Menmen, förhoppningsvis blir inte den visiten långvarig eftersom jag bara ska få min nya bettskena. Men först skolan och även en sväng i stan efter tandläkaren.

Nu har jag inte mycket mer att skriva om min dag , det var väll det som hände idag .. Eller just det jag hämtade även ut ett paket idag som min syster skrev om i ett tidigare inlägg. Dock kommer ni inte få bild på vad det var jag hämtade ut för det är en julklapp som inte jag tänker visa upp förän efter julafton.

Nu kommer lite bilder på det jag köpte idag ;

Fotoram som jag har på mitt nattduksbord :)


"kärlek" skylten ni ser på bilden , dock är det ostädat på mina hyllor.

skylten

cool t-shirt.

ölkorv, det är någonting som alltid står med på listan när man åker till gekås !

adidas spraydeo :)

bobby's shampoo & balsam.








Bilderna är tagna med Jimmy's nya Videokamera och om ni tycker bilderna ser lite konstiga ut är det för dom är tagna med fisheye.

julklapparna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar