måndag 29 november 2010

Det finns dagar ..

Det finns dagar då allt känns helt och hållet som om man bara vill gå under jorden , gömma sig , resa bort eller bara ligga i sängen och inte prata med någon. Det är bara en av många dagar idag , det har varit ganska ofta den senaste tiden som jag känt såhär utan att veta vad det beror på. Självklart påverkar allt som händer i mitt liv mig just nu och det kan bli riktigt jobbigt vissa dagar.

Jag önskar att jag var en starkare person och klarade mycket mer än vad jag gör. Sanningen är den att jag är väldigt känslig, tar åt mig av det mesta , jag har ingen som hälst kämparglöd kvar, jag orkar ingenting längre. Jag är beroende av människor som gör mig glad , jag är beroende av att träffa folk som kan få mig på andra tankar, som kan få mig må bra och göra mig lycklig. Men så ibland blir det för mycket och de fåtal personer som alltid finns där och livar upp ens vardag dom blir drabbade. Bara för att jag inte kan kontrollera mig , min ilska och mitt humör. Jag blir upprörd , ledsen , arg , totalt förbannad ibland . Utan att jag egentligen har någon vidare anledning till det. Jag ska antagligen få hjälp med detta då vissa tror att jag kan ha AD/HD. Jag har läst mycket om det och en kompis till mig som har en sjukdom som heter boderline hon skriver mycket om just det på sin blogg och har även gjort en video om sitt liv. Det känns så läskigt att säga det , men jag känner igen mig så fruktansvärt mycket i allt det jag läst och sett.

Jag har sårat allt för många människor som står mig nära när allt vart som det varit . Jag vill att allting ska få ett slut och jag vet att om jag ska kunna bli lycklig och glad på riktigt så behöver jag hjälp. Och jag behöver få veta vad som är fel .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar